- Pragniesz być wreszcie usłyszany/a?
- Nie wiesz w jaki sposób przedstawiać swoje potrzeby, by były one respektowane?
- Masz już dosyć słownych przepychanek?
- Nie czujesz się dobrze z tym, że musisz krzyknąć, by ktoś zwrócił uwagę na to, co mówisz?
- Jesteś zmęczony/a obserwacją, że nawet najbliższe Ci osoby, w dłuższej perspektywie, nie biorą pod uwagę nieustannie powtarzanych przez Ciebie próśb? Masz dość poczucia lekceważenia przez nie?
- A może starciłeś/aś już nadzieję na porozumienie z partnerem, partnerką, dzieckiem, szefem, współpracownikiem lub podwładnym?
- Masz już dosyć agresywnych słów, które usłyszałeś/aś o sobie i chcesz umieć na nie reagować tak, by nie dać się zapędzić w „kozi róg”?
- Wycofujesz się z rozmowy, gdyż nie wiesz jak odmówić, lub postawić granicę zbyt natrętnym osobom, które Cię otaczają?
Jeśli tak, to zapraszam Cię na bardzo efektywne szkolenie:
SPRAWCZA KOMUNIKACJA
– Dzięki praktycznym ćwiczeniom w nim zawartym, poznasz sześć konkretnych kroków, które poprowadzą Cię do upragnionego celu, jakim jest poczucie bycia nareszcie wysłuchanym i posłuchanym.
– Jestem zorientowana na EFEKT, dlatego zależy mi, by przekazać Ci wiedzę o mechanizmach, które zarówno budują proces porozumienia poprzez komunikację, jak i tych, które go rujnują.
– Szkolenie obfituje w szereg narzędzi, dzięki którym możemy zgłębić i znaleźć rozwiązanie w Twoim konkretnym problemie komunikacyjnym i to na każdej płaszczyźnie Twojego życia, czy to osobistej, czy zawodowej.
– Poznasz zasady rozmowy, dzięki którym Twoje słowa będą wzięte pod uwagę i okażą się zobowiązujące do zmiany postawy Twojego partnera komunikacyjnego.
– Dowiesz się, czy rzeczywiście komunikacja to tylko słowa, które słyszysz, bądź wypowiadasz.
– Pokażę Ci w jaki sposób zdobyć umiejętność klarownego wyrażania swoich opinii i oczekiwań.
– Będziemy również praktykować zdolność odmawiania i stawiania granic w sposób, który nie tworzy murów między Tobą, a Twoim rozmówcą.
DLA KOGO?
Treści i ćwiczenia zawarte w szkoleniu moi Klienci Z SUKCESAMI praktykowali w relacjach ze swoim parterem czy partnerką, mężem, żoną, dzieckiem, szefem i współpracownikiem, rodzicem, teściem, teściową, przyjacielem, czy kolegą.
Dlatego właśnie ujęłam narzędzia, którymi się dzielę podczas tego warsztatu w tytuł: SPRAWCZA KOMUNIKACJA.